menu gnome

Pią, 26 Maj 2000, 14:53:45 CEST

On Fri, 26 May 2000, wrobell wrote:
[..]

> Czyli Applications wywalamy?

No nie wiem jak tobie ale dla mnie ten podział jest za sztuczny, a
najbardziej denerwuje mnie włąsnie grupa Applications do której można w
zasadzie walić wszystko.

> Jest ich sporo, ale z punktu widzenia dystrybucji, natomiast jako użytkownik
> i tak używasz jednej, góra dwóch naraz. Oczywiście jest tak na workstacjach.
> Inaczej ma się sprawa na serwerach, gdzie trzeba dogodzić wszystkim i tych
> programów rzeczywiście może być sporo, ale wtedy użytkownik powinien mieć
> możliwość lokalnego wyłączania aplikacji z menu
> (np.: check box "Remove from menu" nad opcją "Run in Terminal" w zakładce
> Basic edytora menu).

Nie wiem jak Ty ale jak do menu zaglądam żadko jeżeli juz to od tego co w
nim jest spodziewałbym się jakiejść logicznej konstrukcji. To co używam
często i tak przenoszę sobie na sam pasek panela (w menu zamiast wybrać
pozycję lewym przyciskiem można wcisnąć prawy i tam jest dodanie ikony
aplikacji do panela. To co najczęsciej używam jest poprostu uruchomione na
stałe.
Także wydaje mi się, że menu prełni tylko rolę katalogową (takie odnoszę
wrażenie używając tego), a w katalogu ważna jest logika podziału która
ułatwia odnajdywanie potrzebnuch narzędzi.

[..]
> Masz na myśli "Swallowed app..."? Mi się udało, ale nie działało ze
> wszystkimi apletami WindowMakera. Sprawdzę w domu, to dam znać, z którymi
> się udało.

Tak. Ciekawe jakie warunki musi spełniać tego typu aplikacja oby była
osadzalna w panelu (?). Jeżeli to byłoby cos peropstego to możnaby się
pokusić o jakieś drobne przeróbki w tym kierunku.

Wogóle WM-a trzebaby zaktualizować :)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/