kloczek: SPECS XFree86.spec

Sob, 20 Maj 2000, 22:30:23 CEST

On Sat, 20 May 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> [ciach]

> Podobna sytuacja jest np z perl-GD. Ma on w wymaganiach XFree-cośtam. A
> po co mam instalować cokolwiek związanego z XFree na maszynie, na której
> nikt nigdy nie będzie X uruchamiał, a perl-GD jest potrzebne do jednego
> licznika na stronie WWW.

Pytanie czy to jest bład w pakiecie czy błąd popełniony na etapie
projektowanai tego kawałka softu ?

Moim zdaniem jest to ten drugi przypadek i w takiej sytuacji na pewno
jego rozsądne rozwiazanie nie powinieno dotykać etapu pakowani.
O tym, że gd jest bibloteką Źle prowadzona/zprojektowaną niech świadczy
to, że wersja 1.6.3 którą w tej chwili mamy ma autoconf/automake, a wersje
1.[78].x już tego nie mają i to tylko dlatego że maintainerowi się to nie
spodobało (w dokumentacji nie znalazłem ani jednego rozsadnego
wytłumacznia tekiej zmiany).

Głową muru nie przebijesz. Jedyne IMHO rozsądne rozwiazanie to dać sobie
spokuj z gd i zacząć pracować nad czymś co nie bęzie maiało powyższych
wad.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/