kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 28 Lis 2000, 08:15:38 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Michal Zawalich wrote:

> W tych plikach ustala się kolejność wyświetlania poszczególnych
> katalogów w menu. Ich brak w sumie nie przeszkadza w korzystaniu
> z programów.
i ich wyglad...

> Między innymi po to, aby KDE i Gnome używało tego samego menu i aby
> nie powstawały menu-potworki typu Applications.
> [...]
wiec wyrzuce to z kdebase, ale wypadaloby zmodyfikowac applnk na podstawie
nowych wpisow z tychze plikow. z tego co widzialem brak/nieodpowiednie
wpisy w tych plikow powoduja, ze aplikacje wyrzucaja informacje
ze czegos tam nie znalazly i przyjmuja jakies sciezki domyslne...

> Poza tym w kdebase przydałoby się wrzucicć konquerora do własnej paczki (mniej
> się wywala niż mozilla) i dokończyć kdm. Dzisiaj postaram się przynajmniej
> konquerorem zająć.
kdm mam prawie gotowe i dzisiaj wrzuce (chiba napewno ;),
a o rozdzielenie poprosilbym tego Pana:

Revision 1.27  2000/11/22 08:10:35  michuz
- spec rewrited
- removed almost all packages
- release 5
- need to fix kdm

:P

pozdrawiam,
rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|