kdebase

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Wto, 28 Lis 2000, 12:18:12 CET

On Tue, 28 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
> i ich wyglad...
Nie mówie nie :). Z resztą jak jesteśmy przy menu, to KDE nie skaluje ikon.
Jeśli ikona jest wielkości połowy ekranu, to w menu też tyle zajmuje :(.

> wiec wyrzuce to z kdebase, ale wypadaloby zmodyfikowac applnk na podstawie
> nowych wpisow z tychze plikow. z tego co widzialem brak/nieodpowiednie
> wpisy w tych plikow powoduja, ze aplikacje wyrzucaja informacje
> ze czegos tam nie znalazly i przyjmuja jakies sciezki domyslne...
Jak znajdę trochę czasu, to zmodyfikuje applnk.

> kdm mam prawie gotowe i dzisiaj wrzuce (chiba napewno ;),
> a o rozdzielenie poprosilbym tego Pana:
>
> Revision 1.27  2000/11/22 08:10:35  michuz
> - spec rewrited
> - removed almost all packages
> - release 5
> - need to fix kdm
Zrobiłem to, bo to co było w tym specu to delikatnie mówiąc bałagan (łatwiej
było napisać go od nowa). Poza tym nikt gnome-core i gnome-libs nie dzieli na
20 paczek, tak jak miało to miejsce w tym przypadku.

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.