Gnome-core 1.2.4

Śro, 22 Lis 2000, 16:29:38 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> Zdaje się, że coś tu z MMX było grzebane. Jeżeli to będzie to to ktoś
> bezie musiał się z tego wytłumaczyć :)

No to po rekompilacji libpng z usuniętym wsparciem do MMX wszystko wróciło
do normy. Nie wiem jak dizała ta modyfikacja ale po mimo, że mam:
[kloczek w test2 kloczek]$ cat /proc/cpuinfo
processor	: 0
vendor_id	: GenuineIntel
cpu family	: 6
model		: 5
model name	: Pentium II (Deschutes)
stepping	: 2
cpu MHz		: 267.278
cache size	: 512 KB
fdiv_bug	: no
hlt_bug		: no
sep_bug		: no
f00f_bug	: no
coma_bug	: no
fpu		: yes
fpu_exception	: yes
cpuid level	: 2
wp		: yes
flags		: fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca cmovpat pse36 mmx fxsr
bogomips	: 532.48

i że niby MMX w powyższym jest to to nie działa. W takim razie cofne zaraz
popprawkę do MMX do wyjaśnienia. Mówiąc inaczj nie tyle to znaczy, że tego
typu poprawka jest niechciana co poprostu nie jest stabilna.