PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pią, 24 Lis 2000, 13:39:32 CET

On/Dnia Fri, Nov 24, 2000 at 03:22:07PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> To znaczy, ze GWARANTUJESZ, ze jesli zainstaluje glibc-2.2.
> to to wszystko co dzialalo, bedzie nadal dzialac ?????
a co ? dał Ci ktoś takie gwarancje dla glibców 2.1 ?

> I dasz mi to na pismie ???
                            NO WARRANTY

  11. BECAUSE THE PROGRAM IS LICENSED FREE OF CHARGE, THERE IS NO WARRANTY
FOR THE PROGRAM, TO THE EXTENT PERMITTED BY APPLICABLE LAW.  EXCEPT WHEN
OTHERWISE STATED IN WRITING THE COPYRIGHT HOLDERS AND/OR OTHER PARTIES
PROVIDE THE PROGRAM "AS IS" WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EITHER EXPRESSED
OR IMPLIED, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, THE IMPLIED WARRANTIES OF
MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  THE ENTIRE RISK AS
TO THE QUALITY AND PERFORMANCE OF THE PROGRAM IS WITH YOU.  SHOULD THE
PROGRAM PROVE DEFECTIVE, YOU ASSUME THE COST OF ALL NECESSARY SERVICING,
REPAIR OR CORRECTION.

> P.S.
> A'propo tej dyskusji.
> console-{tools,data} nadal wygladaja na zwalone.
> Bo mimo najszczerszych checi nie udalo mi sie uzyskac polskich literek :((
na ftpie jest stara wersja.. jak kloczek skończy robić merge tych pakietów
to się pojawi prawidłowa. Na razie weź console-tools z cvsu.

btw. jeśli masz wersję z cvsu i używasz np tcsh to zrób cshową
wersję /etc/console.d/console.sh

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]