kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 27 Lis 2000, 11:19:26 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> II.
> Po przekompilowaniu kdelibs poznikaly mi wszystkie ikonki.
> Wiaze sie to ze zmiana polozenia kde_icondir. Poczatkowo myslalem,
> ze to jest wina tego, ze kdebase powinno byc tez tak przekompilowane
> wiec i to uczynilem. Niestety, bez pozytywnych rezultatow...
tia... teraz przygladnalem sie starszym pakietom i:
a) w specu nie zostalo nic zrobione, aby kdelibs korzystalo z katalogu
   pixmaps
b) pliki laduja do katalogu icons pomimo, ze:

Revision 1.32  1999/12/20 07:23:51  kloczek
- release 14,
- changed _kde_icondir to %%{_datadir}/pixmaps and _kde_minidir to %
  %{_kde_icondir}/mini for storing icons in the same directory as GNOME
  applications.

jak to sie stalo?
juz to zmienilem, tyle ze wyglada na to, ze musze nauczyc kdelibs
szukac pliki w tamtych miejscach, a reszta pakietow wtedy pojdzie
bez zadnych zmian (tak przynajmniej to wyglada na pierwszy rzut
oka w zrodelkach)

I jeszcze 2 drobiazgi jak juz jestem przy temacie:
a) po co sa fonty (na prawde jakies niedobitki) w kdebase?
   Kloca sie z czym popadnie... wyciac je? Chyba sa nie potrzebne
   bo i tak zeby miec zainstalowane kdebase trzeba miec XF4, hm?

b) moglby ktos obeznany z libtoolem przekompilowac kdeadmin?
   Sypie sie to przy kompilacji kpackage (wystarczy, ze to zostanie
   przekompilowane) i nie moge dojsc dlaczego... Prosilbym takowa
   osobe o podanie rozwiazania problemu, a spec-a sam zniszcze :> zeby
   wszystkie byly jednakowe...

z gory dzieki,
rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|