gimp na buildery

Wto, 24 Paź 2000, 01:55:19 CEST

On Tue, 24 Oct 2000, wrobell wrote:
[..]

> Proponuję w takim razie następujące rozwiązanie. Ja się tym zajmę jak tylko
> znajdę chwilę czasu (chwilę może to potrwać, do trzech tygodni, jak
> się tym zajmę dam znać na listę, więc jak ktoś inny jest chętny, to niech
> to dzierga). Przez ten czas będziemy mieli działającego gimp-a,
> ale mały bałaganik (odnotowany w TODO) w dystrybucji. Co ty na to?

Co do TODO to mam nadzieję, że w nidługiej przyszłości stanie baza na
preps (Sebastian wokół tego tańcuje i ten kto z prepsem miał coś już
odczynienai proszony jest o w razie czego pomoc Sebastianowi w
zorganizowaniu/skonfigurowaniu całosci).
Tak czy inaczej IMHO powyższe nie powinno oznaczać, że przez np. dwa
tygodnie nic w zasadzie nie ma sie z tym dziać. Wręcz odwrotnie. Jezeli
ktoś ma chęć to powyższe jest sygnałem, że za dwa tygodnie Ty sie w to
włączysz :)
Tak czy inaczej sprawy zwiazane z rozpląteniem PDL są i tak do
zrobienia. Nie wiem .. może błąd ma najnowsza wersja (widzę, że w MDK
używają poprzedniej).
Dobrze by było także nieco uprościć zależności poniżej PDL. Tam się
pojawią z tego co pamietam spora ilosć rzeczy od których gim za bardzo nie
powinien być zależny. Min. motiff i gmp/gsl (na pewno powinno się dać
uniknąć tej pierwszej zależności). Jeżeli cokolwiek dałoby się tu uprościć
choćby poprzez podział pakietów o ile zawieraja one kilka różnych
bibliotek i każda z nich ma różne zależności to to już byłby plus. To tyle
co mam pod czaszką w sprawie PDL/gimp-a.