TeTeX

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Czw, 26 Paź 2000, 14:14:50 CEST

On Thu, Oct 26, 2000 at 02:07:57PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
: On Wed, Oct 25, 2000 at 09:37:39PM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
: > Zgadza sie, jest to glupie i nielogiczne. Ale jesli taki stan rzeczy trwa
: > od jakiegos czasu i sie przyjal to staje sie nieformalnym standardem.
: > Zmienianie domyslnego zachowania programu oznacza w takim wypadku
: > tylko klopoty. Wystarczy, ze ktos ma uruchamianie dvipsa w skrypcie
: > i juz cos moze dzialac inaczej.
: IMHO MikTeX ma to logicznie zrobione. I podejrzewam ze w TeX Live tez tak jest
: bo przecierz nie maja dwoch dvips.cfg. Ale tego ostatniego to nie wiem
: a nie mam tu jak sprawdzic.

No to jestem za, skoro nie ma tu standardu.

:
: > Poza tym IMHO szkoda czasu na przerabianie.
: > Ja juz sie przyzwyczailem do dvips -o
: To jest tak ze u mnie w grupie po instalacji
: nowego tetexa srednio od 10 do 20 stron papieru idzie
: psu w buty. Zanim sie zorientuje, ze znowu q.. zapomnialem
: tego poprawic.

Względy ekologiczne też do mnie przemawiają :)

: Pozdrawiam
: Lukasz
:
:
: --
: Łukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)