TeTeX

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Czw, 26 Paź 2000, 14:48:50 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Lukas Dobrek wrote:

> To jest tak ze u mnie w grupie po instalacji
> nowego tetexa srednio od 10 do 20 stron papieru idzie
> psu w buty. Zanim sie zorientuje, ze znowu q.. zapomnialem
> tego poprawic.
ja sobie pozwole jeszcze dodac, ze od wiek wiekow kiedy uzywalem dvips
to tworzyl domyslnie plik na dysku, i robil do domyslnie nie tylko pod
linuxem ale tez pod wingroza i dos-em, wiec wydaje mi sie to bardziej
naturalne. I tak (o ile dobrze pamietam) to ostatni Live TeX 5b z GUST-u
tez tak mial...
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|