udałł ..

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 26 Wrz 2000, 13:25:33 CEST

Witam!

[ciach - opis jak to wszystko zrobić by kloczek]

Dzięki!

Zrobiłem wg. przepisu i prawie działa. Tzn. Wszystko się ładuje, ale jak
mam uruchomiony system z modularnym jajkiem i wydam polecenie lilo to
wywala komunikaty o przekroczeniu 1024 cylindra, opcja -L wywala dodatkowo
komunikat o błędach partycji. Jeżeli odpalę jajko z wkompilowanym ext2fs i
obsługą IDE to takich błędów nie ma. Acha, jajko 2.4.0-test8 + test9-pre7.
Jeszcze dodam, że lilo w wersji 2.15-2 z PLD oczywiście.

Pomijając powyższe, faktycznie jako skurczyło się o 150KB.
Jednak mam kilka pytań dla upewnienia się (wyjdzie pewnie moje lamerstwo):

Muszę mieć wkompilowaną na stałe obsługę ELF (bo sh i insmod to ELF'y).
Muszę mieć wkompilowany rom fs (to oczywiste) + RAM disk support + Initrd
Czy wszystko powyższe jest prawdziwe?

W kernelu widziałem Compressed ROM FS, czy jego stosowanie nie było by
lepsze od ROM FS?

                                   Pozdrawiam
                                      Artur

polish  linux  distribution