(ed)

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 18 Wrz 2000, 20:36:10 CEST

On Mon, 18 Sep 2000, Pawel Krawczyk wrote:

> Ja proponuję zostawić wszystko tak jak jest. Część z nas pamięta czasy
> kiedy RPMy z PLD miały dodatkowo literkę 'd' (less-332-1d.i386.rpm) i moim

Popieram pozostanie przy starych zasadach, jednak moja reakcja z *.pld.rpm
była wyrażeniem opini, że jeżeli już muszą koniecznie zmienić to najlepiej
w ten sposób. A najlepiej stosować starą zasadę: Jeżeli dziła, to po co
zmieniać?

                                       Pozdrawiam
                                          Artur

polish  linux  distribution