routing

Czw, 21 Wrz 2000, 13:40:23 CEST

On Thu, 21 Sep 2000, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> Dzięki. Zgodnie z sugestią poprawiłem skrypt startowy dhcp, posiłkowałem
> się starą instalacją MDK 7.0 gdzie to jest już zrobione, ale tam jest to
> wykomentowane. BTW czy da się zrobić w takim razie taką modyfikację
> skryptu /etc/rc.d/inet.d/dhcp aby sam wykrywał interfejsy sieciowe i sam
> ustawiał odpowiednio routing? Można by wtedy na stałe umieścić to w
> pakiecie.

Troche źle. W naszym skrypcie startowym do dhcpd można podać to na jakich
interfejsach ma nasłuhiwać. Jezeli nie ma nic w tych wpisach to owszem to
powinno działać tak zapewne jak MDK ale o ile są poda konkretne interfejsy
to korekta routingu powinna się odbywać tylko na wyspecyfikowanych
interfejsach.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/