Problem z NFS w 'dystrybucyjnym' kernelu

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 23:44:02 CEST

Dziś się właśnie na to nadziałem. Nie wiem dokładnie co trzeba
wyłączyć, bo nie miałem już dziś czasu oglądać konfiga tego kernela,
ale zdecydowanie coś nie gra, bo serwer NFS pluje do logów czymś
takim:

Sep 21 20:19:05 pld kernel: svc: unknown version (3)
Sep 21 20:19:05 pld kernel: svc: unknown version (3)
Sep 21 20:19:05 pld kernel: svc: unknown version (3)

i montowanie trwa *upiornie* długo... :-(

Po przekompilowaniu kernela NFS działał już normalnie.

Pozdrawiam
Orr

PS. A... a ktoś wie może czemu tenże sam kernel upiera się, żeby
mieć moduły w katalogu /lib/modules/2.2.16-RAID/ ? :-) A takowego
niet? Link symboliczny sprawę załatwia, ale jeżeli ten kernel ma
pozwolić na skonfigurowanie podstawowych usług zaraz po instalacji,
bez konieczności jego rekompilowania, to trzeba by to poprawić. :-)

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/