Propozycja zamieszczania na ftp (i www).pld.org.pl informacji o koniecznosci upgrade'u pewnych pakietow ze wzgl. na bezpieczenstwo systemu

Pon, 6 Sie 2001, 01:05:20 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> On Sun, 5 Aug 2001, Roman Werpachowski wrote:
> [CIACH_fajna_propozycja]
Idea (w sensie ułatwienie security updates) mi się podoba ale już
proponowana implementacja nie bardzo (a to wszystko zależy od rpma).

> Parę dni temu rozmawialiśmy z pawelk o poprawkach w rpm'ie pod podobnym
> kątem.
Właśnie dlatego tzn. jeśli dodanie dodatkowych pól w rpmie (bo to, że
apt je wspiera wynika z tego, że dpkg takie ma afaik) spowoduje, że
pakiety nie będą łykane przez gołego Jeffowego rpma to dziękuję.

> - Paweł K. stwierdził, że jeżeli już grzebać to na większą skalę i dołożyć
> dodatkowe pola, np z informacją o typie aktualizacji (ficzer, security,
> functionality, cosmetics)
Niekompatybilności jakiekolwiek są be.

A w ogóle to niech w końcu ruszy STABLE. Potem normalną drogą jest
stworzenie katalogu ala updates.

A teraz z pokrewnej beczki...
Tak się zastanawiam ile błędów publicznie znanych (np. z bugtraq) nie
zostało u nas poprawionych. Nie mamy żadnego systemu uwzględniania
takich bugreportów tak by żadnego fixa nie pominąć...

BTS z obsługą email by się do tego przydał... tylko forwardnąć maila z
buraka i już.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/