Czemu wine wymaga ~/.wine/config i błąd w skrypcie startowym?

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pon, 3 Gru 2001, 13:20:26 CET

On Sun, Dec 02, 2001 at 07:29:04PM +0100, Michal Margula wrote:

> To chyba ma każdy (prawdopodobnie OWL tu cos psuje...)
blee... i nie ma na to jakiegos tymczasowego rozwiazania?
to moze zrobic jeszcze jedno jajko dla domowego uzytku z wylaczonymi
security? ;) tak zeby wszystko na nim dzialalo?