qrczak: SPECS dosemu.spec SOURCES dosemu-cpp_macros.patch

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Nie, 2 Gru 2001, 20:02:43 CET

Sun, 2 Dec 2001 18:01:04 +0100 (CET), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> dosemu(14) [OLD] 1.0.1 [NEW] 1.0.2
>
> Nie ma ktoś chęć przyjreć się temu ?

Wcześniej miałem zainstalowane 1.0.2. Też mi nie działała. Ostatnią,
jaka jako tako działała, była 0.98.ileś jakieś dwa lata temu.

Istnieje wersja rozwojowa 1.1.2, ale nie chciało mi się w niej grzebać,
żeby sprawdzić, czy nie będzie lepsza (na oko wymaga dużych przeróbek,
łaty nie pasują, pliki są inne).

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/