2.2.20 STABLE

Sob, 8 Gru 2001, 15:01:51 CET

On Sat, 8 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
[..]

> I dobrze robi. Od nowych rzeczy jest devel.

Chyba nadal czegoś nie rozumiesz.

> Nie. Ale jeśli chciałbym użyć megapatcha - to tylko w całości. Dlatego
> nikt nie będzie go używał (bo ludziom z rh nie spodoba się ten kawałek,

A kto mówił o RH ?

> ludziom z debiana tamten, a Johonowi Smithowi albo Jaśowi Kowalskiemu
> jescze inny).

A kto mówił o luidziach z Debiana ?
Ktoś mówił o Johonie Smith ? czy Jasiu Kowalskim ?
Skąd wiesz kto co bezie potzrebiował ?
Czy naprawde tak cieżko jest wpaść na to że dla części ludzi (i bynajmniej
nie dla wszystkich)

> Jeśli uda Ci się ją znaleźć.

>   ^^^^^^^^
>
> ROTFL.

Jak powiesz mi po co Ci potrzebne osobne drzewko kernele .. to też się
pośmieję ? Pomysł z drzewkiem jest Twój. Odpwoedziałem delikatnie .. na
razie tego nie potrzebuję. Niałem to zrobić nieco bardziej dosadnie ? :)
Doszukujesz się tu treeści których nie zawarłem.

To jest kolejny przytyk do tego o czym rozmawiałem z RMFem i Bluesem.
Mówiłem im jak żeśmy sie sptkali o tym że przekaz słowny jest niedoskonały
i że to co powiesz wcale nie musi być tym co myślisz, a także
to co usłyszysz nie koniecznie musi być tym co zrozumiesz. Żeby to
wyjaśniać trzeba zadawać pytania zamiast czepiać się *jednej z możliwych
interpretacji* jakieś tresci.
tak długo jak nie będziesziesz uwzględniał niedoskonałości przekazu
słownego takj długo będziesz wpadał w takie płapki jak powyższa (chciałeś
się naśmiewać z czegoś o czym nawet nie próbowałem mysłeć .. czyli po
torosze naraziłeś się sam na śmieszność).

Sprawa jest dość poważna i poprostu w komunikowaniu trzeba takie czynniki
uwzględniać poprzez trzymanie się pewnych regół wymiany informacji.
Polegajacycj na próbie wyjaśniania tego czy napewno chodzi o tą a nie inną
możliwą interpretację. Jeżli nie ta to o jaką inną. Jeżeli coś dalej nie
będzie jasne to cyklicznia powtarzać taką wymiane zdań aż do ustamlenai o
co chodzi. Zamiast pytać się "może od razu swoje drzewo kernela?" lepiej
byłoby przykładowo spytać się "czy masz zamair robić włąsne drzewko
kernela ?". Dostałbyś prostą odpwiedź "Nie" i o śmianiu się nie byłoby mowy.

> To nie jest do końca prawda. Niektóre patche zmieniają część kodu
> bezwarunkowo. I pewnie nie uda Ci się zagwarantować, żeby to działało we
> wszystkich możliwych kombinacjach opcji.

Dlatego nikt nie każę Ci korzystać z kakiego patcha w pojedynczym kawałku.
Czasami nie da się takich rzeczy uniknać. Można sobie tylko powiedzieć że
w trakcie robienia mp bedzie mozan próbować minimalizować integrowanie
tego typu zmian.