2.2.20 STABLE

Sob, 8 Gru 2001, 15:14:29 CET

On Sat, 8 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> A kto mówił o luidziach z Debiana ?
> Ktoś mówił o Johonie Smith ? czy Jasiu Kowalskim ?
> Skąd wiesz kto co bezie potzrebiował ?
> Czy naprawde tak cieżko jest wpaść na to że dla części ludzi (i bynajmniej
> nie dla wszystkich)

Nie dokończyłem .. chodziło mi o to czy ciężko się domyśleć że tacy ludzie
jednak bedą i że pozyskanie ich pośrednio do prac nad jednym z kawałków
zasobów jakie są nam potrzebne jest jednak możliwe, a co wiecej takich
ludzi powionno buć na tyle dużo żeby nie martwić sie trudnościami
związanymi z konserwacja takeigo patcha bo rozłoży się to na wiele osób.