Raport: ogon [2]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 8 Gru 2001, 14:54:32 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 02:39:52PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> taką samą hierarhię. To powoduje że bez zindeksowanai wczęniej całego
> zestawu stron html nie mozesz wyszukiwać informacji w całym zestawie
> stron bedących pierwotnie pojedynczym dokumentem. Lista pozostałych strat
> jakie wystaępują pzry pzrejściu na html:
>
> - każdy plik zabiera conajmeniej jeden blok i troche sie traci na
>   dopełnieniach do rozmiaru bloku, czyli dokuemnatacja w info zajmuje
>   mniej miejsca niż ekwiwalent w info,
> - przy używaniu html odpada kompresowanie dokumentacji, co w połączniu z
>   poprzednim dakje to że dokumentacja info zaczyan zajmować juz

oh well...

> - przegladarka info umożliwia poszukiwania słów w całym dokumencie info;
>   to samo w przypadku html kjest możliwe tylko w ramach pojedynczej
>   strony,

to jest jedyny sensowny powód, chociaż nigdy nie zdażyło mi się jeszcze
z tego korzystać (od tego są concept indexy).

> - info umożliwia porusznia sie sekwencyjnie po stronach (tak jakbyś
>   kartkował całość) niezaleznie od hierarhii.

wszelkie konwertery 2html też na to pozwalają.

> Dokumentacja texi nie zawiera grafiki więc nic się nie traci i
> przykładowo użycie pzregladarki pracujacej w grafice nic nowego nie
> wnosi.

oprócz tego, że jest wygodniejsze... można sobie boorkmarki porobić i
rolką skrolować... i lepiej wygląda...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-