2.2.20 STABLE

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 8 Gru 2001, 15:18:44 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 03:01:51PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 8 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
> [..]

> A kto mówił o RH ?

Mówiłeś, że może się przydać w innych dystrubucjach.

> A kto mówił o luidziach z Debiana ?
> Ktoś mówił o Johonie Smith ? czy Jasiu Kowalskim ?

I userom outside PLD.

> Skąd wiesz kto co bezie potzrebiował ?

Nikt.

> Czy naprawde tak cieżko jest wpaść na to że dla części ludzi (i bynajmniej
> nie dla wszystkich)

No właśnie, dla nikogo z wyjątkiem nas samych. Więc po jaką cholerę to?

http://wiem.onet.pl/wiem/011916.html

> [...]
> Mówiłem im jak żeśmy sie sptkali o tym że przekaz słowny jest niedoskonały
> i że to co powiesz wcale nie musi być tym co myślisz, a także
> to co usłyszysz nie koniecznie musi być tym co zrozumiesz. Żeby to
> wyjaśniać trzeba zadawać pytania zamiast czepiać się *jednej z możliwych
> interpretacji* jakieś tresci.
> tak długo jak nie będziesziesz uwzględniał niedoskonałości przekazu
> słownego takj długo będziesz wpadał w takie płapki jak powyższa (chciałeś
> się naśmiewać z czegoś o czym nawet nie próbowałem mysłeć .. czyli po
> torosze naraziłeś się sam na śmieszność).

Tomku, ja wiem, że ty potrafisz każdego przegadać. Taka jest prawda.
Szczególnie, jeśli to nie jest przekaz pisany. Tutaj moge przynajmniej
łudzić się, że czytasz to co ja pisze.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-