2.2.20 STABLE

Sob, 8 Gru 2001, 15:41:06 CET

On Sat, 8 Dec 2001, Michal Moskal wrote:

> Mówiłeś, że może się przydać w innych dystrubucjach.

Nie mówiłem, że może sie to przydać innym. To nie to samo. Nie miałem na
myśli nikogo konkretnego. Proste relacje zawierania nie są chyba dla
Ciebie tajemnicą ? Jeżeli w grupie o której pisałem mozan zawrzeć takze i
konkretne osoby nie oznacza to że mówie tylko o konkretnych osobach (?).
Nie maiłem na myśli takze tego że pomoga nam wszyscy. Ale dae się
pzrwidzieć bez pudła że grupa ludzi zainteresowanych mozę być na tyle duża
żeby myśleć o tym ze wysiłek włożony w to moze się opłacić (pewnosci i tak
nie ma i nikt nie próbuje bynajmniej operować tu w kategoriach pewności).

[..]

> Nikt.

Znaczy się ktoś o imieniu Nikt Ci o tym powiedział ? :)
Michał czytaj pytania :)

> No właśnie, dla nikogo z wyjątkiem nas samych. Więc po jaką cholerę to?

Znaczy sie masz kłopoty z domyśleniem sie że inni (ludzie z po za
PLD) moga też tego potrzebować.

> http://wiem.onet.pl/wiem/011916.html

No to ironnia nie wyszła. Nie myślałem wogóle o zakładaniu osobnego
drzewka więc ironizować na ten temat nie miałeś powodu. Jasne teraz ?

> Tomku, ja wiem, że ty potrafisz każdego przegadać. Taka jest prawda.
> Szczególnie, jeśli to nie jest przekaz pisany. Tutaj moge przynajmniej
> łudzić się, że czytasz to co ja pisze.

Wiesz ja już sam nie wiem czy Ty chcesz być przekonanym co do powyższego
czy chcesz Coś w tej kwesti zrobić tylko koncepcja Ci sie nie podoba. Otóż
nie mam zamiaru Cie przekonywac o ile nie masz zamiaru nic tu robić, a
wszystko na to wskazuje. Jęzli nie masz zamiaru przyłożyć do tego ręki tto
po co zabierasz głoś ? Czepiasz sie słółwek jakie wypisujeę zamaist czepić
się pomysłu.
Teraz pozwolisz że poironizuję.
Powołujesz się na Nikta i tenże Nikt chyba Ci takze podpowiada o co tu
chodzi. Może byś zadał mi choć jedno pytanie kwestii jakiś wątpliwości ?
:> i zdecyduj się czy masz zamair rozmawiać z Niktem czy ze mną.

Jezli nie podoba Ci się moja osoba to też nie ma potrzeby żebyś to kisił w
sobie. Możesz to wyrazić bez ironni w najprostrzy z możliwych sposobów,
tylko do .. nędzy w momencie kiedy rozmawia się o szczegółach technicznych
nie wtrącaj tego do dyskusji bo prowadzi to tylko do takich nieporozumień
jak powyższe.

EOT