2.2.20 STABLE

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 8 Gru 2001, 15:48:11 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 03:41:06PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wiesz ja już sam nie wiem czy Ty chcesz być przekonanym co do powyższego
> czy chcesz Coś w tej kwesti zrobić tylko koncepcja Ci sie nie podoba. Otóż
> nie mam zamiaru Cie przekonywac o ile nie masz zamiaru nic tu robić, a
> wszystko na to wskazuje. Jęzli nie masz zamiaru przyłożyć do tego ręki tto
> po co zabierasz głoś ? Czepiasz sie słółwek jakie wypisujeę zamaist czepić
> się pomysłu.
> Teraz pozwolisz że poironizuję.
> Powołujesz się na Nikta i tenże Nikt chyba Ci takze podpowiada o co tu
> [...]

Nie mam nic przeciwko Twojej osobie, tylko przeciwko Twoim głupim
pomysłom.

Ok, najwyraźniej każdy w PLD musi się z Tobą pokłucić, żeby się w końcu
przekonoać, że to nie ma sensu. Niniejszym zaprzestaje podobnych
działań.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-