2.2.20 STABLE

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 10 Gru 2001, 14:52:56 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 03:01:51PM +0100, Tomasz K?oczko wrote:
> On Sat, 8 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Chyba nadal czegoś nie rozumiesz.

> A kto mówił o RH ?

> A kto mówił o luidziach z Debiana ?
> Ktoś mówił o Johonie Smith ? czy Jasiu Kowalskim ?
> Skąd wiesz kto co bezie potzrebiował ?
> Czy naprawde tak cieżko jest wpaść na to że dla części ludzi (i bynajmniej
> nie dla wszystkich)

> Jak powiesz mi po co Ci potrzebne osobne drzewko kernele .. to też się
> pośmieję ? Pomysł z drzewkiem jest Twój. Odpwoedziałem delikatnie .. na
> [...]

Nie powiem zeby mi sie ten pomysl bardzo podobal.
Sama idea mega patcha mi sie wogule nie podoba.
Ale jak juz chcesz robic takie rzeczy to moze warto by
sprobowac zrobic cos takiego samego ale zupelnie innego.

OK oto moja idea:

Nie robisz MEGA patcha ale zbior patchy ktore ze soba
nie koliduja a wrecz lacznie dzialaja popawnie.
Po to zeby ludzie mogli sobie wybrac co chca do
sojego jajka powkladac.
Ale zeby sobie mogli powkladac wiecej albo mniej. A nie na raz
wszystko.
Ale to tylko tak na boku po uwazam ze to kupa roboty
z ktorej i tak nie wielu ludzi bedzie korzystac. Ja rozumiem
ze w WP i inyych duzych przedsiewziecjach siedza jeszcze na 2.2
Ale tam maja ludzi ktorzy sami se moga to poskladac.
A takie kurduple jak ja to i tak od dawna na 2.4 chodza.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.