kbd

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 12 Gru 2001, 15:53:41 CET

On day Wed, Dec 12, 2001 at 02:40:24PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote what follows:
> W /etc/rc.d/init.d/console mamy coś takiego, że jeśli jest framebuffer,
> to setfont jest odpalany na każdej konsoli. Jeśli do tego nie ma devfs,
> to konsole są wyszukiwane przez ls /dev/tty[0-9] && ls /dev/tty[0-9][0-9].
>
> U mnie powoduje to otwarcie mnóstwa vt, które bez tego nie byłyby
> używane. I jest to niepotrzebne, bo co prawda przy framebufferze
> każdy vt ma własny font, ale w trakcie wstawania systemu innych vt
> jeszcze nie ma.
>
> Tymczasowo sobie to zablokowałem (zamiast kastrowania /dev). Fakt,
> [...]

Ja dołożyłem ten ficzer będąc niezadowolonym z tego, że console ustawiało
font tylko na pierszej konsoli.
Były głosy, że aby wszytkie maiły wspólny font wystarczy uruchomić
console przed fbset, ale nie sprawdzałaem tego...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>