Usuwanie

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Czw, 13 Gru 2001, 09:52:14 CET

Proszę o usunięcie następujących pakietów z ftp:

XFree86-driver-nvidia
XFree86-nvidia
XFree86-nvidia-kernel
mplayer
w32codec

Chodzi zarówno o pakiety binarne, jak i źródłowe oraz pobrane nielegalne
źródła w repozytorium - to samo dotyczy źródeł kza, jeśli takowe zostały
już ściągnięte.

Spece już odpowiednio 'zepsułem'. Jednocześnie proszę osobę mającą pod
ręką buildera oraz repozytorium o sprawdzenie, czy poprawnie się budują
(tj. nie pobierając nielegalnych źródeł, src.rpm tylko z pozostałych)
oraz czy budują się z --with license_agreement.
U mnie wszystko wygląda ok.

Bo jeśli poleży to dłużej to coś czuję, że ktoś i nas w końcu
'zareklamuje' na swoich stronach. A tego chyba byśmy nie chcieli.

PS. ciągle myślę o budowaniu pakietów nosrc - powinno to wyglądać tak:

rpm -bs -> nosrc			(1)
rpm -bb -> nic				(2)
rpm -bs --with license... -> src	(3)
rpm -bb --with license... -> binarny	(4)

Z (1) i (3) wynika:

%{!?_with...:NoSource: 0}

ale to wymaga obecności:

Source0: ...

które ściągnie źródła... A nawet jeśli się poprawi rpma na okoliczność
-bs, to podczas -bb zostaną one ściągnięte. Ergo nie w tą stronę droga.

Rozwiązaniem jest to, co zrobiłem w tych specach. Tylko tutaj moje
pytanie: po co podczas -bs przetrawiane są wszystkie %setup oraz %patch
z %prep!? Przez to gdy nie ma źródeł (a oznaczyć ich jako NoSource nie
mogę - o czym piszę wyżej) podczas -bs zwracany jest błąd i pusty pakiet
nie buduje się, więc i przed nimi musiałem dać warunki.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux