qmail a qmail-client

Sob, 22 Gru 2001, 11:40:51 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:
[..]
> Może chciałbyś żeby była tak popularna jak RedHat: i tak samo dziurawa i
> trudna w zmianie 'jedynej słusznej' konfiguracji?

Wbrew pozorom RH nie jest mniej dzirawe niż to co my mamy czy inni.
PLD na tle obecnego RH ma pewne atuty. Także RH ma także dość sporo tych
rzeczy których jeszcze brak nam.
To czrego nam brak w stosunku do innych a także do Win* to są tylko
konkretne braki które można wypełniać .. coś co ma podsycać zdrową
konkurencję a nie kopanie innych.

> Nie jestem tu coprawda długo, ale nauczyłem się już, że jeżeli
> chociażby jeden głos ponad połowę czegoś nie chce to znaczy że tego
> nie chcemy!. Najpierw rozpętałeś dyskusję, a potem będąc jedynym
> zwolennikiem tych zmian wbrew woli ogółu wprowadziłeś je. To jest nie
> dość że nieuczciwe to jeszcze chamskie. Zastanów się nad tym co
> robisz: PLD jest nasz a nie Twój Pozdrawiam WK

Wybacz ale niegrzecznym nieco w tym wypadku bardziej jest to że
poruszszasz się wokół tematu zamiast usiaść na nim. Nie pisz kto co
rozpętał tylko skup się na istocie zmiany którą proponujesz. W ten sposób
masz szansę nei zepchnać dyskucji na obszar w któym juz nie wiedomo o co
chodzi.

Jeszcze raz: spokojnie, merytorycznie i na temat. Tak żeby nawet tak osoba
jak ja która o qmailu nie ma w sumie zielonego pojęcia wiedziała o czym
mowa.

Czyli spokojnie .. temat: istota zmiany w qmailu.