qmail a qmail-client

Sob, 22 Gru 2001, 11:32:04 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Witold Filipczyk wrote:

> Dobra.  Krata Johny Walkera.
> W ciągu dwóch lat PLD stanie się najpopularniejszą dystrybucją Linuksa
> na świecie pod warunkiem, że moje pomysły (no_conflicts) i inne podobne
> nie będą blokowane.

Kiepski warunek choć cel jest dobry. Jeszcze raz: PLD rowija się pod
dyktando silnych argumentów a nie argumentów siły. W tym sensie nikt
specjalnie nie zamierza Cie blokowac ale licz sie z ty,m że kązdy niemal
nbedzie Ci patrzył na ece i zadawał pytanai na które bedziesz musiał
cierpliwie odpowiwaDAĆ .. i co ważniejsze jeżeli nei beziesz w stanie
udzielić odpowiedzi to znaczyć będzie że z danego pomysły ni mniej ni
wiecej należy sie wycowfać (przynajmniej czasowo). Tutaj jesteś równy
dokładnie każdej innej osobie o ile masz coś w garści. Jeżeli nie masz to
niestety to za mało żeby wykonać zmianę. Metoda na to jest taka żebyś
zmiany które podejrzewasz że moga być kontrowersyjne a tylm bardziej nie
koneicznie zrozumiałe na pierwszy rzut oka poprostu negocjował,
tłumaczył, pokazywał .. robił cokolwiek żeby znaleźć zwolenników tego co
robisz ale nie na zadadach głupio pojętego kuplostwa tylko pzrekonania
innych do słuszności tego co chcesz zrobić. To tyle jeszcze raz w sprawie
ogólnych regół którym podlegamy wszyscy w tej grze.

Jeżeli ktoś nie miał styku z niegocjowaniem, preczentowaniem swoich
dokonań, przekonywaniem innych to jest to świetny poligon. Na początku tak
jak każdy kto tutaj próbował się mierzyc z innymi popełnia błędy ale tym
zrażać się nie należy .. za którymś razem wpadnie się na to jak to robić
poprawnie z minimalnym wysiłkiem.