Lamerskie pytanka ;-)

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 5 Lut 2001, 12:54:35 CET

On/Dnia Sun, Feb 04, 2001 at 10:59:56PM +0100, hocus wrote/napisał(a)
> Pisałem (właściwie "przykrawałem" na własne
> potrzeby cudzy) program operujący na PAM'ach. Na i686 skompilowało się i
> zlinkowało ładnie z opcją -lpam. Na i586 linker poradził sobie dopiero po
> doinstalowaniu pam-static (dokładnie - co do bajtu - ten sam kod źródłowy,
> ten sam makefile) no i oczywiście faktycznie zlinkował mi to statycznie, co
> mogłem stwierdzić po trzykrotnej różnicy w rozmiarze programu wynikowego. Z
> czego to może wynikać?
kto to może wiedzieć? Sprawdz czy masz te same wersje gcc, cpp, glibc, pam,
pam-devel itd na obu maszynach

> I druga rzecz, która już zupełnie mnie zgięła: w programie popełniłem pewien
> błąd, było: #define X_TIME  /*jakiś komentarz*/ i później gdzieś w kodzie:
> sleep(X_TIME). No i na i686 to przeszło :-))) Natomias na i586 wysypał mi
> się, że w sleep jest za mało argumentów i dobrą chwilkę zabrało mi zanim
> doszedłem o co biega...
kompilator na i686 zwalony? dziwne raczej (która wersja kompilatora: rpm -q gcc?)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]

http://lists.pld.org.pl/