dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Radosław Habelski radowit w inetia.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:02:48 CET

----- Original Message -----
From: Michal Moskal <malekith w pld.org.pl>
To: gawarim pa polski <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, February 06, 2001 2:44 PM
Subject: Re: dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

> A co ma byc jeszcze nowoczesne?
> IMHO najwazniejsze w tym wzgledzie sa wlasnie wersje pakietow.

No tak nowoczesne moze oznaczac tez np latwosc obslugi i instalacji ;-)
ponadto wszystkie pakiety mialy byc dopracowane i miec polski kometarz i
dokumentacje a tak nie zawsze jest.
Pytanie podstawowe czy to ma byc tez dla ludzi czy tylko na serwery ?

> A widziales instalator mdk? (ja sie przyznam ze nie widzialem,
> ale pewnie taki sam jak w rh). To sa tony niepotrzebnego
> kodu w C. Niepotrzebnego, bo zakladajacego ze user nie wie
> co to twardy dysk, jaki ma kontroler scsi, wiec trzeba
> to sprawdzic. Taki user i tak nie bedzie mial z PLD pozytku.

Jest inny, pewnie tez ma "tony niepotrzebnego kodu w C" ale komu to
przeszkadza ? przeciez tego nie uzywa sie czesto ;-)
Znam ludzi ktorzy bardzo dobrze radza sobie z pisaniem oprogramowania a
nie wiedza jaki maja twardy dysk ;-)
Dlaczego ma nie miec pozytku z PLD po zainstalowaniu to przeciez
linux jak inne a wiec i pozytek powinnien byc taki sam.

Radek

http://lists.pld.org.pl/