Samba

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 12 Lip 2001, 15:56:06 CEST

Dnia 12 lip o godzinie 13:04:30 +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przy okazji prośba o to żeby instalować nowe autoconf/automake i sprawdzać
> czy nie jest potrzebne regenrowanie zasobów ac/am na początku %build
> i/lub jakieś poprawki w ac/am.

A mógłby ktoś napisać parę słów o budowaniu pakietów z programów
korzystających z ac/am? Kiedy trzeba wywoływać w specu
aclocal/ac/am/gettextize/libtoolize itp.?

Jeszcze słówko o zsh - czy mi się wydaje, czy pakiet zsh-static jest
zrobiony tylko dla picu?

PS.
Jeśli czyta to osoba przyznająca dostęp RW do cvs, to się przypominam...
--
--  Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec  --
--  Free Software is a matter of liberty, not price  --