memorandum.txt (~15kB)

Nie, 15 Lip 2001, 21:14:40 CEST

On Sun, 15 Jul 2001, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Do kloczka: Tomku, przeczytaj to dwa razy, zastanów się nad tym, może
> spróbuj coś z tym zrobić. Wszyscy Cię tu podziwiamy za to co robisz dla
> PLD, ale czasem trochę przesadzasz. Ty ciągniesz to całe PLD do przodu,
> ale też często nie dopuszczasz do siebie cudzych dobrych pomysłów, lub
> zbytnio upierasz się przy swoich, mimo wyraźnego oporu reszty zespołu.

Z podziwem bym się wstrzymał. Nie po to robię to co robię po mimo tego co
komukolwiek moze się wydawać w tej kwestii.
Jak skończymy rzeczywiście wersję 1.0 i każdy z nas będzie mógł się pod
tym podpisać (nie tylko ja) to przyjdzie czas na podziw wzajemny .. że to
się wogóle dało zrobić. Tak czy inaczej myślę, że termin około miesiąca,
dwuch na 1.0 jest nadal dość realny.
Pamiętam jedno, że obiecałem (w duchu) Tomkowi Orzechowskiem CD z
podpisami tych co robili cokolwiek przy PLD za pomoc w zafunfowaniu
opłacania delegacji domeny pld.org.pl i zamierzam to zrobić choćbym po
wszystkim miał jeździć do każdego z osobna.

Na razie nie chcę zabierać głosu czekając aż inni się wypowiedzą (żeby
nawet samemu przez przypadek nie "podsterowywać" czyjś wypowiedzi).
Zależnie od tego czy jeszcze ktoś coś *konstruktywnego* doda czy
nie zamiarzam napisać coś jutro lub pojutrze.
Przez najbliższe godziny/dziesiątki godzin najlepsze co mogę w tej
sprawie zrobić to słuchać i czytać co inni mają do powiedzenia.