gotar: SPECS FHS.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Wto, 17 Lip 2001, 08:46:39 CEST

On Mon, 16 Jul 2001 21:31:16 +0200, you wrote:
>W tym wątku widzę już 3 maile, w których nie ma nic na obronę 'proc'
>poza 'tak było od zawsze i coś może nie działać'. Otóż drodzy panowie -
>odkąd mam 2.4.x (tj. od momentu jego pojawienia się) system mi działa
>wbrew wszystkim i wszystkiemu z grupą 'root' na /proc. Więc proszę o
>konkrety.

Proszę bardzo, konkrety:
[root w linux grzegorz]# ls -ld /proc/
dr-xr-xr-x   87 root     proc            0 lip 15 23:32 /proc/
[grzegorz w linux grzegorz]$ ps aux|wc -l
     79
[root w linux grzegorz]# ls -ld /proc/
dr-xr-xr-x   87 root     root            0 lip 15 23:32 /proc/
[grzegorz w linux grzegorz]$ ps aux|wc -l
      5
[grzegorz w linux grzegorz]$ uname -r
2.2.20pre1

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć