gotar: SPECS FHS.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 17 Lip 2001, 11:16:41 CEST

On Mon, Jul 16, 2001 at 09:31:16PM +0200, GoTaR wrote:
> Eeee... możesz jaśniej? Przecież to, co piszesz, jest argumentem za
> _zmianą_ tej grupy na 'root' - bo tak działać będzie w kernelach obu
> serii (2.0.x również, ale tego w ogóle nie mamy), zaś w przeciwnym
> przypadku weryfikacja na 2.4.x zwróci nam zmianę zasobu. Katalog ma
> rx4all, więc nie wiem, jak coś, co jest dobrze napisane, może przez to
> źle pracować. Oczywiście mogę się mylić, więc dajcie przynajmniej jeden
> argument za 'proc'; już kiedyś ten temat poruszyłem i odesłano mnie
> jedynie do dokumentacji fstab podpierając się jakimiś mętnymi
> tłumaczeniami; dla jasności:
> [...]

Zanim będziesz coś poprawiał, to zainstaluj sobie kernel taki, jaki jest
w PLD. Bo jak każdy zacznie poprawiać pakiety w PLD pod kątem tego co ma
u siebie (i co nie przychodzi z PLD, nie mówię o test) to już zupełnie
zabraknie spójności w naszej dystrybucji.
Z kernelem leżącym na FTP w PLD-1.0/ działa gid=17 tak jak należy.

Pozdrowiania,
        Jacek