2.2.19 vs 2.4.x

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 17 Lip 2001, 11:22:21 CEST

On Tue, Jul 17, 2001 at 09:49:38AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> A co masz przeciw 2.4.X ??

Ja mam na niektórych maszynach 2.2.x, na innych 2.4.X. W 2.4 jest kupa
bardzo fajnych rzeczy, ale z działania całości nie jestem zadowolony.
Chętnie bym widział 2.4 w PLD, ale nie chciałbym żeby 2.2 zniknęło.
Najlepiej żeby były oba, tak jak np. postfix i qmail. Pozbycie się 2.2
byłoby głupim posunięciem, bo w niektórych przypadkach 2.4 jest naprawdę
niestabilne.

Pozdrowienia,
        Jacek