Budowanie zależnych od siebie pakietów (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 23 Lip 2001, 11:28:30 CEST

poniedziałek 23/07/2001 11:17:05, Tomasz Kłoczko:

> ntop nie buduje się obecnie nie z powodu pzrejścia na nowe gd.
> Próbowałem sie do tego przystawiać ale jak na razie ntopa udało mi się
> załatwić tylko częściowo. Stweirdziełm, że neizależni od tego czy gd sie
> zmieni czy nie to ntop i tak nie bedzie się budował w obecnej wersji czyli
> przejście na nowe gd można zamknąć przerzucając wszystko co gd było
> zwiazane z test.

Moment, ntop i gd to tylko przykład.

Puszczanie z automata na buildery całych drzewek zależnych pakietów
rozwiązuje przecież problem z kernelem i modułami, i tym samym
nie trzeba preparować kernelowego megaspeca.

Na marginesie: dlaczego zatem ntop nie zniknie z ftpa?