Budowanie zależnych od siebie pakietów (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Pon, 23 Lip 2001, 11:48:26 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Paweł A. Gajda wrote:

> poniedziałek 23/07/2001 11:17:05, Tomasz Kłoczko:

> Moment, ntop i gd to tylko przykład.
>
> Puszczanie z automata na buildery całych drzewek zależnych pakietów
> rozwiązuje przecież problem z kernelem i modułami, i tym samym
> nie trzeba preparować kernelowego megaspeca.

Miałbyś rację gdyby i bez tych elemantów spec do kernala nie był już
megaspecem a tak w zasadzie nie jest. Właśnie z obserwacji że dołożenie do
tego pozostałych elementów już tego nie powikszy i że całość dzieki temu
że bezie w kupie nie bezie miałą tendencji do rozjeżdzanai się wynika to
podejście. Istnieje tu pewna analogia miezy bibliotekami i programami ale
jednoczesnie to juz nie są biblioteki i programy a i także kernel jest
nieco specjalnym pakeitem.

> Na marginesie: dlaczego zatem ntop nie zniknie z ftpa?

Już leży w test.