KERNEL {Re: Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)}

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 24 Lip 2001, 08:31:14 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]

> Zauwazyłem także, że nikt nie protestuje przeciwko pcmcia-cs w kernelu.
> Zauważyłem takze, że zabieraja w tej rozmowie głos osoby które nie będą
> narażone na negatywne skutki takiej zmiany (bo same jeszcze nei miały
> potrzeby grzebania w zasonbach około kernelowych i wręcz pzreciwnie ..
> potencjalnie skorzystają na tym). Zauważyłem takze, że już choćby Ty nie
> zauważasz tego, że po takiej zmianie bałagan z niespójnością zasobów
> modułów zniknie raz na zawsze.

Mnie sie wlos jezy na glowie, i palce kostnieja ze strachu ......

Panowie i bez tego kernel jest tak pop***, ze z trudem sobie z Jankiem z tym
radzimy.

Wstawienie czegos wiecej do kernela zaowocuje tylko tym, ze kernel _NIGDY_
nie bedzie aktualny, bo KAZDA zmiana w ktorymkolwiek jego fragmencie
rozpizy resze.....

Proponuje zostawic kernel tak jak jest.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}