Profile sprzętowe

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 25 Mar 2001, 08:24:56 CEST

On Sat, Mar 24, 2001 at 10:28:32PM +0100, Jarek Woloszyn wrote:
> [środa, 14 marzec 2001], Konrad Stepien napisał(a):
>
> Mozna jeszcze w takim przypadku sprawdzac czy
> 1) trzeba podmieniac pliki (jezeli juz sa podmienione to nic nie robic)
> 2) jezeli trzeba to shutdown odpowiednich demonow (gpm), podmiana plikow
> i znowu odpalenie.
>
> moje skrypty tak maja i odpalam je z palca. wykonuja sobie podmiane tego
> co trzeba i restartuja demony. w sumie jakby byl jakis tool do tych zmian,
> to mozna by to bylo recznie robic, a nie ladowac do rc-scriptow

To nie jest taki proste z reki.
A co jesli startuje w init 5 i musze wcesniej podmienic XF86Config
bo inaczej xdm mi niewystartuje z zabijam monitor przelaczaniem
w tryb graficzny ?
To co jest teraz zrobione jest dobre, z małymi ale.
Chodzi o sprawdzenie czy dysk zostal odmontowany poprawnie,
bo inaczej dzieją sie cuda.

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'