kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 14 Mar 2001, 08:33:01 CET

> Propozycja rozwiazanai tego: popatchowanie plikół desktop żeby zawierały
> pełne nazwy plików.
do zrobienia

> 2) ścieżki do plików wymieniane w Icon.
> w %{_pixmapsdir} jest cała struktóra typu {hicolor,locolor}/*/apps.
> Same ikonki są w czterech rozdzielczościach. Po co ? tego jeszcze nie
> doszedłem - przecież i tak wygląda na to, że ikonki sa sakalowane.
przypuszczam, ze nie wszedzie... poza tym skalowanie ikonki traca z reguly
na jakosci

> Jeżeli można wywaliłbym wszystkie {hicolor,locolor}/*/apps/* i
> hicolor/48x48/apps wrzuciłbym bezpośrenio do %{_pixmapsdir} (przy okazji
> wyjdzie że kilka plików jest nadmiarowych do non-kde aplikacji jak
> netscape.png i kilk innych).
A moze lepiej zrobic:
kdebase-low_resolution_icons-%{version}.rpm
a te z wysoka bezposrednio do kdebase?

> No i do jasnej .. dlaczego to tak pieruńsko dużo zajmuje pamięci (?).
> Konqueror zajmuje wiecej pamieci (na dzień doby) niz szkapa, a  dodatkowo
> odpala sobie chyba z 15 sztuk kdeinitów (każdy po kolejne 5MB RSS).
a ja bym prosil kogos, kto ma troche czasu i nie korzysta z kde,
o sprawdzenie czy konqueror-a da sie odpalic z samym kdelibs i qt.
Cos mi sie wydaje, ze ta aplikacja jest za bardzo zzyta z kdebase
i z rozlaczenia kdebase <-> konqueror beda nici...

pozdrovka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'