kdebase

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 14 Mar 2001, 12:38:18 CET

[środa, 14 marzec 2001], Rafal Cygnarowski napisał(a):

> a ja bym prosil kogos, kto ma troche czasu i nie korzysta z kde,
> o sprawdzenie czy konqueror-a da sie odpalic z samym kdelibs i qt.
> Cos mi sie wydaje, ze ta aplikacja jest za bardzo zzyta z kdebase
> i z rozlaczenia kdebase <-> konqueror beda nici...

mephisto /root~# rpm -qa | grep kde
kdelibs-2.1-4
mephisto /root~# rpm -q qt konqueror arts
qt-2.3.0-1
konqueror-2.1-4
arts-2.1-4

Działa całkiem fajnie, chociaż z menu nie chcę się odpalić.
--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer