kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 10:42:42 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 10:03:55AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:

> [...]
> instalacji. Aktualnie jest to robione na podstawie kilku na sztywno
> wykonanych list pakietow (base/route... i cos tam jeszcze).
>
> Zastanawialem sie, czy nie lepiej byloby wykonac w nastepujacy sposob:
>
> a) ustalic kilka grup pakietow, ktore bylyby listami takimi, jak aktualnie
> jest np. base. Bylyby to np. base (taki na prawde najmniejszy pakiet, zeby
> skrzynka linux-owa po prostu wystartowala), WWW (apache, php...), devel
> (kompilatorki...), desktops (kde, gnome...), services (mail/ftp/nfs... ) i
> co tam komu jeszcze przyjdzie do glowy (pewnie znacznie lepszy podzial,

Pisałem już, że napisze support dla grup pakietów w automateuszu.
Potrzebuje tylko grup pakietów. Jak masz chwile czasu (albo ktoś
inny) to napisz je!

> b) kazda grupa znajdowalaby sie w calosci na jednym cd i nie bylaby
> zalezna od cd nastepnego (przyklad: jesli jakis pakiet znajduje sie
> w grupie WWW, a grupa ta znajduje sie na cd1, to nie moze podczas
> instalacji wymagac cd2) - tym samym bedzie mozliwosc zainstalowania
> wszystkich pakietow z cd1 bez koniecznosci sciagania iso cd2 (logiczne,
> prawda?)

To może być ciężkie do przeprowadzenia.

> c) Podczas instalacji przy wybieraniu pakietow pierwszym pytaniem bedzie,
> ktore grupy chce zainstalowac (base nie podlega temu pytaniu, bo bez niego
> i tak sie nic nie zainstaluje)

Sure.

> d) Potem juz powinny byc pytania tak jak ma to miejsce np. przy wybieraniu
> pakietow 'apmd' czy 'lilo' kontra 'grub'

Ok.

> e) poza install-logiem lista pakietow powinna byc zapisana w jakim tam
> miejscu... moze posluzyc juz jako gotowa podstawa do instalacji na innej
> maszynce (a moze bedzie zawiarala jeszcze cos wiecej niz tylko informacje
> o pakietach?)

Nie wiem.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

I've run DOOM more in the last few days than I have the
last few months. I just love debugging ;-)
	-- Linus Torvalds

radar Mossad nuclear arrangements Albanian nuclear Uzi DES
bomb Serbian NORAD Clinton SDI Peking
$400 million in gold bullion Treasury Ortega AK-47
Legion of Doom Panama