Ostateczne rozwiązanie kwestii nazwy PLD?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 13 Maj 2001, 17:27:37 CEST

Cześć,

Właściwie zawsze drażniły mnie dyskusje na temat nazwy PLD
(Polish czy Polished) więc trochę wbrew sobie piszę...
ale przyszedł mi do głowy (świetny natualnie) pomysł
który sprawę raz na zawsze rozwiązuje:

Otóż rozwinięcie skrótu PLD można by pozostawić w spokoju
i nie tłumaczyć go. Jedynie w historii napisać jaka był geneza.

A obecnie mielibymy po prostu "PLD GNU/Linux"

Zauważcie że sformułowanie "PLD GNU/Linux" które już funkcjonuje
(przynajmniej na logo) nie ma sensu jeśli rozwijamy skrót:
"Polish(ed) Linux Distribution GNU/Linux"

A skrót każdy mógłby sobie tłumaczyć jak chce - na swój własny użytek
Mnie najbardziej podoba się "Person Limited to Destruction" by __hal__ ;)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)