PLD-1.0 -- zaczynamy

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 8 Lis 2001, 17:59:17 CET

On Thu, Nov 08, 2001 at 04:50:27PM +0100, Michal Margula wrote:
> Nie mam w sumie zadnych zastrzezen, tylko jedno pytanie - czy RM beda mieli
> wplyw na kierunek rozwoju PLD czy tylko beda decydowali co bedzie w
> zamorozonej wersji?
Będą mieli duży wpływ na to jak będzie wyglądało PLD-1.0, ale tylko
poprzez ustalenia co tam może wejść, a co nie. Tu po prostu trzeba
twardych decyzji i zbytnia demokracja byłaby niewskazana.

> Bo jesli beda mieli wplyw na ogolny ksztalt dystrybucji
> to ZDECYDOWANIE brakuje mi tutaj Kloczka :).
Z tego co można było na liście zauważyć kloczek nie specjalnie jest
zainteresowany zamrażaniem PLD. Zawsze twierdził że jest trochę za
wcześnie. Dlatego też ja (i pewnie kilka innych osób) miałbym duże
wątpliwości, że PLD-1.0 wyjdzie w terminie i we właściwym krztałcie
jeśli by kloczek o tym decydował.

Ale o tym co dalej z PLD i jak ono będzie się rozwijało nie decydują
żadne konretne osoby, lecz wszyscy z team PLD razem wzięci. Wieć skoro
kloczek się tu chyba najbardziej udziela, to oczywistym jest że będzie
miał bardzo duży wpływ na kształt dystrybucji.

A na to co będzie w PLD-1.0 już wpłynął bardzo znacząco :-)

Pozdrowienia,
        Jacek