PLD-1.0 -- zaczynamy

Czw, 8 Lis 2001, 18:28:02 CET

On Thu, 8 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Z tego co można było na liście zauważyć kloczek nie specjalnie jest
> zainteresowany zamrażaniem PLD. Zawsze twierdził że jest trochę za
> wcześnie. Dlatego też ja (i pewnie kilka innych osób) miałbym duże
> wątpliwości, że PLD-1.0 wyjdzie w terminie i we właściwym krztałcie
> jeśli by kloczek o tym decydował.

Teraz nie jest nie tyle za wcześnie (czas jest odpowieni) co brak poprostu
zasobów dyskowych na ftp. Rozwiązań jest kilka i CS się tu spóźnia (nie
mam tu żadnych sygnałów o tym czy cokolwiek się posuneł w sprawie
uruchomienai infrastruktóry builderów) co w zasadzie powoduje, że mamy
powody do tego żeby pzrestać sie an razie w tym kierunku oglądać. tak czy
inaczje wymaga to zroganizowania tylko infrastruktóry pod rozgałęzienie.

> Ale o tym co dalej z PLD i jak ono będzie się rozwijało nie decydują
> żadne konretne osoby, lecz wszyscy z team PLD razem wzięci.

Może nie tyle osoby co argumenty bać ich brak :)
Przykładowo wczoraj Marcin rzucał luźne uwagi o tym co powinno wpaść a co
nie (trochę na zasadzie WidziMisie :). W tym względzie argument był´takie
że żadnemu z nas w sumie nie można pozwolić na decysoewanie o tym czy
pakeit ma w sumie wpaść czy nie z zasoby pełnej wersji. Decydować powinno
jeżeli już i to przedewszystkim to czy pakeit jest gotowy do użycia (czy
jest poprawnie opracowany). Porostu decydowanie za kogoś o tym co ma mu
byc pptrzebne a co nie to jednak nie ten poziom decyzji jaki powinniśmy
podejmować. Owszem jest tu mozliwe podejście nieco rozmiękczone ale
niemniej na uwadze powinno być pzredewszystkim włąsnie tego typu
kryterium.

Kontynuując .. braki dyskowe mozanby spróbować rozwązać kręcąć sie ostrzej
wokół propozycji jaką ustnei w trakcie spotkanai w Wawie rzuciła
Agnieszka, że PLUG mółby spróbiwać sfinansować zakup maszynki. Odciążyłoby
to kennego od serwowanai, samo serwowanie mogłoby się odbywać z szybkiego
punktu szkieletu ICMu, a dedykowan maszynka zajmowałaby sie w tym momencie
już tylko serwowanien ftp/rcync.
Spróbuję to podążyć.