Re: ględzenie [na temat release tylko]

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Pon, 12 Lis 2001, 22:53:21 CET

On Mon, 12 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kolejna rzecz. Ostanio jest sporo poprawek pakietów po których IMHO
> powinny być zmieniane rel.

Jako ze niedawno dolaczylem do was, do tworcow PLD, ktora jest moim
skromnym zdaniem swieta i jest dystrybucja ktora naprawde przypadla mi do
gustu, robiac jakiekolwiek zmiany w istniejacych juz pakietach, tak jak to
bylo w przypadku MARS_NWE, czasem sie boje czy czegos sam nie spiernicze.
A o podbijaniu release juz nie wspomne. Przypuszczajac fakt, ze moge cos
swoja nieprofesionalnoscia, nieznajomoscia oraz nieudlonacia zepsuc cos,
to wole w sztuczny sposob wymusic do kontroli paczki, przez inne osoby i
ewentualnie podbicie release. Wiem ze jest to bezpieczniejszy sposob, moze
kiedys bede na tyle odwazny zeby podbijac release, hm... Jezeli Tomku
rzeczywiscie nie boisz sie takich bubli jak ja, to ... nie ma sprawy :-)

Pozdrawiam :>

Dj_RzulF