mplayer a svgalib

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Śro, 14 Lis 2001, 19:05:20 CET

On Wed, 14 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:
> A może po prostu użyć np. xine, który jest poprawnie zaprojektowany
> i używa pluginów. Dzięki temu podstawowy pakiet ma minimalne wymagania,
> i każdy może sobie zainstalować co potrzebuje.

error: failed dependencies:
        libogg.so.0   is needed by xine-lib-0.9.4-1
        libogg   is needed by xine-lib-0.9.4-1

mhm, jasne. do tego po włączeniu powyglądał ładnie parę sekund i
wyleciał z ,,Illegal instruction''. to ja wolę jednak sobie ręcznie
skompilować mplayera.

> Ja kiedyś próbowałem sobie skompilować mplayer'a. Ale jak zobaczyłem
> jego kod źródłowy i jego "configure" to od razu pożegnałem się z tym
> pakietem.

można wiedzieć, co Ci się nie spodobało w jego źródłach i w configure?

pozdrawiam,
wojtek