mplayer a svgalib

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 15 Lis 2001, 10:12:04 CET

On Wed, Nov 14, 2001 at 07:05:20PM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> error: failed dependencies:
>         libogg.so.0   is needed by xine-lib-0.9.4-1
>         libogg   is needed by xine-lib-0.9.4-1
>
> mhm, jasne.

Nie przesadzaj, jeden ogg. Zresztą trzeba promować otwarte standardy ;)

> do tego po włączeniu powyglądał ładnie parę sekund i
> wyleciał z ,,Illegal instruction''. to ja wolę jednak sobie ręcznie
> skompilować mplayera.

Jaki masz CPU i na jaką architekturę był kompilowany xine?
Pewnie zostało użyte jakieś SSE albo 3Dnow...

> można wiedzieć, co Ci się nie spodobało w jego źródłach i w configure?

Mi nie podoba się ustalanie CPU tylko w compile-time - te wszystkie
bcondy mmx, mmx2, 3dnow, 3dnowex, sse.
Ale na to xine być może też choruje.

--
Jakub Bogusz