Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 21 Lis 2001, 02:11:07 CET

[środa, 21 listopad 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):
[...]
> Mnie denerwują ikonki do applnk nie w rozdzielczosci 48x48 :)
> To też akurat będzie raczej musiało być zmienione. Są gdzieś te bitmapy w
> większej rozdzielczości ? i/lub dlaczeog zostały wrzucone w takiej, a nie
> inne niskiej rodzielczości ?
Bo w innej rozdzielczości KDE w ogóle nie pokazywało ikonek :). Nie wiem jak
to wygląda w tej chwili, ale jak dla mnie to mogą być użyte ikonki z GNOME
(nie używam KDE :)

Pozdrawiam.