Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Śro, 21 Lis 2001, 10:52:50 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Michal Zawalich wrote:

> [środa, 21 listopad 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):
> [...]
> Bo w innej rozdzielczości KDE w ogóle nie pokazywało ikonek :). Nie wiem jak
> to wygląda w tej chwili, ale jak dla mnie to mogą być użyte ikonki z GNOME
> (nie używam KDE :)

Jak ostanis sprawdzałem to ikonki z pozosytałych plików desktop były
skalowalene. Być moze jest to kwestia braku tych nieszczęsnych rozszerzeń
w nazwach plkików ikonek w plikach desktop jakei przychodza z KDE ?
Tak czy inaczje wartoby to dokałdnie posprawdzac jeszcze. RZecz drobna ale
wpływająca na wygląda całości.